Kızlar bebeğim 15günlük ilk doğduğundan sonraki iki gün toplamda 4-5 kez kaka yapmıştır sonrasında 2 gün sonra baya bi kaka yaptı ondan 2 gün sonra yine baya yaptı. Ondan bir gün sonra azcık bişey yaptı. Yine bir gün arayla aynı şekilde çok az yaptı. Bu kakası kabız gibi değil yumuşak ama çok az yapıyor bulaş şeklinde normal mi başına gelen var mı ? Bise sık sık ıkınıyor gibi hareketler yapıyor kalasını mı yapamıyor acaba