evremk Merhaba 70 günlükken sünnet ettirdik oğlumu. Bugün kontrolümüz vardı doktor her alt değişiminde pipi derisini ileri geri yapın kilo aldıkça gömülme olmasın dedi. Sizlerde yaptınız mı bu süreç hep böyle mi oluyor acaba
pembekalanchoe evremk sünnet yaptıralı 8 aydan fazla oldu hala yapışıklık olmasın diye her bez değişiminde ileri itiyorum deriyi. Büyüdükçe şekil alıp düzelir dedi doktorlar.
pembekalanchoe evremk öyle diyen de var. Bebeğin kilosuna, o bölgedeki yağ dokularına bağlayan da var bunu. İlk başlarda inanılmaz kafaya takıyordum düzgün olmadı diye. Çevremden duydukça rahatladım.
evremk pembekalanchoe hangi yaşta yapılırsa yapılsın deriyi ileri geri yapmak gerekiyormuş sanırım. En azından herkesin yapıyor olması içimi rahatlattı. Normal süreç demek ki