İki aylık bebeğim var doğduğundan beri mama destekli gidiyoruz üç dört gün öncesine kadar biberonu gayet iyi içiyordu aptamil conformil kullanıyoruz biberonumuzda avent 3 numara başlık çünkü conformil yoğun kıvamlı bi mama olduğu için. Bu zamana kadar ne mamadan ne de başlıktan sorun yaşamadık. Mama içmek istemeyince mamasını değiştirip aptamil prosyneo aldık ama bu mama daha sıvı olduğu için 3 numara başlıkla içemiyor 2 numara başlık denedim o da az geliyor sanki. Biberonu değiştirdim lansinoh s uç aldım onu da kabul etmedi öğürüyor. Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım. Sizlerin bebeklerinize kullandığınız biberon başlıkları kaç numara ve hangi biberon fikirlerinize ihtiyacım var. Bi de bu aydaki bebekleriniz kaç ml mama içiyor