Oğlum 9.5 aylık doğduğundan beri emerek uyur memeyi sadece uyuma amaçlı kullanıyor doğru düzgün karnını doyurmak için emmiyor ben gündüz ayağımda sallayarak uyutuyorum buna alıştı fakat geceleri çok zorlanıyorum 5 dakikada bir uyanıyor sabaha kadar bu şekilde devam ediyor gece emzirmesini bir defayla sınırlandırmak istiyorum nasıl bir yol izlemeliyim tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim