mbabygirlm Kızlar makine bakmaya gittik ama profilo ve bosch iyi marka 30dan aşağı değil ve o kadarına gücümüz yok açıkçası. Şimdi trendyoldan hoover gördüm iyi midir acaba kullanan var mı. Yoksa kaynanamın makinesi kullanıcam gelene kadar. Alsam mı almasam mı
Bsjdldkdkdld Altus alabilirsiniz Arçelik yan ürünü annemlerde bulaşık Makinesi var kaç yıl oldu çok iyi kaynanama da buzdolabı aldık memnun