sudenkoc Kizlar gastrotuss baby değil de düz olanı var eczacı 4 aylık deyince düz olanı vermiş ama internette Baby yazan da var düz kullanilmiyormu
gokkus7 Benim bebeğim de 2 aylık baby olanı verdi bi doktor ama kullanmadık diğer doktor kilo alımı iyi olduğu için kullanmaya gerek yok dedi prospektüsünde de 6 aydan küçük bebeklerde kesinlikle kullanılmamalıdır yazıyo
1nazl gokkus7 bizde 2 aylığız aşırı kusuyor diye doktor baş edemiyoruz derseniz alın kullanın dedi ama bilmiyordum kullanılmadığını içime şüphe düştü şimdi
sudenkoc 1nazl benimde kafam karıştı düz olanı aldık ve bir çay kaşığı verdikten sonra birde baby olanini gördüm internette
gokkus7 1nazl benimki de bazen çok bazen az kusuyor ama kilo alımı iyi olduğu için kullanmıyoruz şuan da her doktor farklı söylüyor biri kullan diyo biri kilo alımı iyi şimdilik kullanma diyo küçücük daha birden de ilaç yüklemek istemiyorum