Betulsark ben fissler in yeşilini almanyadan almıştım. Çok memnunum. Önceden et, fasulye pişirmek gözümde çok büyürdü şimdi tak tak hemen yapıyorum. Tek pişmanlığım ikili setini almamış olmam. 2 kişiyiz ve ben misafirde falan kullanırım diye 6 litrelik olanı aldım çok büyük geliyor. Biraz daha para koyup 2 liyi alsam mükemmel olurmuş. Sizin de aklınızda bulunsun.