Betulsark Merhaba hanımlar geçen benim kendi hatam yüzünden düdüklümü patlattım. Şimdi yenisini almam lazım Almanya’dan getirteceğim ve internette fissler ve wmf arasında pek fark yok gibi ikisininde notu aynı. Bunları kullanan memnun kalan var ki yoksa sadece sosyal medyadan kietkileniyorum acaba herkes fissler kullandığı için
citirkanat3 Betulsark merhabalar bence kesinlikle fissler ve eğer durumunuz var ise vitavit premium alabilirsiniz bende var aşırı memnunum wmf bence tencere tava konusunda daha iyi ama söz konusu düdüklü ise fissler kesinlikle
Betulsark betul97_ @citirkanat3 farkli modelleride mi var? Almanya’daki resmi sayfasında eski modelleri hiç yok sadece vitaquick modeli gösteriyor. Peki sizde bu buharda pişirme aparatı var mı
Betulsark citirkanat3 şimdi baktimda evet haklısınız ama babam alacak Oyuzden extra 50€ fark vermesin çünkü daha haberi yok alacağından 😂
hasrettk citirkanat3 merhaba vitavitte pişirme sürelerini yazmanız mümkün mü Et Suda beklemiş nohut fasulye Sarma Tavuk
citirkanat3 Betulsark evet bende buhar pişirme aparatı var eğer acil sipariş durumunuz yoksa indirim bekleyebilirsiniz güzel indirimler oluyor arada
citirkanat3 Betulsark 😅😅 vitavitlerdeki fark eğer çok çeşitli yemek yapıyorsanız pişirme hassasiyeti için güzel oluyor ama diğerleride iyidir tabiki
Betulsark mercankus karar vermem çok basit oldu fissler alıyorum ya zaten yaptgim belli şeyler var düdüklü ile en ucuzu ile bile yapıla bilir şeyler alıcam galiba sizde hangi modeli var
1tosbikinannesiyim mercankus Bende eski usül düdüklüden korktuğum için fissler aldım eşimin kuzeni Almanya’dan aldı henüz gelmedi nasıl kullanımı kolay mı ☺️
Betulsark citirkanat3 ya basit şeyler pişiriyorum düdüklüde çorba bakliyat vs vs klasik Türk yemekleri diğerire yeterli değil mi ? 2 haftam var çünkü maalesef
citirkanat3 Betulsark o zaman yeterli tabiki diğerinin pişirme kademeleri oluyor kendin yemeğe göre ayarlıyorsun ama dediğiniz gibi klasik yemekler için normal olan çok rahat yeter🥰
Betulsark citirkanat3 ya bir şey sora bilir miyim siz 4,5 litre mi kullanıyorsunuz 6 mı 6 çok büyük geldi bana ama chatgbt 4,5 litrenin Türk mutfağı için küçük olduğunu söylüyor ama videolara baktığımda 4,5 litre yeterli gibi duruyor
citirkanat3 Betulsark ben 6 litre aldım 4,5 benim gözüme ufak gelmişti. Biz iki kişiyiz yani ama şöyle 4,5 litrenin 4 ünü full dolduramıyorsunuz belli bir max ölçeği oluyor o da 4,5 tan az onu da göz önünde bulundurun 🤷🏻♀️
Betulsark citirkanat3 ya bizde iki kişiyiz çok nadir çok çok misafirim geliyor arasında çokta fark yok 5€ falan fark var
peri001 Betulsark Ben 3 yıldır WMF 4,5 litre kullanıyorum örnek veriyorum ana yemek kuru fasulye 6 kişillik çıkıyor birde 3,5 litre alman farklı bir marka düdüklüm var onu çoğunlukla günlük çorbaya falan daha çok kullanıyorum çok memnunum fısslerden hiç bir farkı yok
Betulsark peri001 wmf ve fissler arasında asir kaldim saatlerce yapay zekayla konuşuyorum 😂 testlerde wmf hatta birinci almanyada ve çok daha ucuz fisslerda ama wmf parçalarını bulmak çok zor galiba o beji düşündürdü o kadar para verip 5 sene sonra yine bu kaza yaşayıp çöpe atma istemiyorum çünkü
citirkanat3 Betulsark yani bence 5€ ise fark 6L en iyisi olur ben her zaman fazla olsun az olmasın kafasındayım😂 bir de dediğim gibi benimki 6Litre ama max yazan yeri 4 litre civarında yani oraya kadar doldurabiliyorum çünkü basınç vs olduğu için fullenmiyor. Diğer serilerde de öyledir diye düşünüyorum. Ama tabiki gene de en iyisini siz bilirsiniz
citirkanat3 Betulsark ya bide bişe dicem emin misiniz iki fissler düdüklü arasında 5€ fark olduğuna çünkü baya fark oluyor normalde yani yanlış ürün veya başka sıkıntı yaşamanızı istemem🤔
mamabear_ Betulsark fissler kullanıyorum çok memnunum çok hızlı pişiriyor. Wmf de kaliteli bir markadır ama düdüklü dedin mi fissler bence
Betulsark citirkanat3 yok şu an ocakta çok indirimler oluyor bir mağaza zincirinden alıyoruz annem direk kendi gidip alacak gece fark 5€‘du şu an hatta 10€ olmuş ve hatta buhar aparatı içinde ve mağaza hediye olarak 30€ 3‘lu vakumlu cam saklama kabi hediye ediyor 😂 indirim ve en ucuzunu bulma konusunda çok iyiyimdir 😂hatta yapay zeka ile fissler kendi sayfasında 25% indirim kodu buldum 😂 ve galiba 6l Alican bende sizin gibi düşünüyorum https://www.xxxlutz.de/p/fissler-schnellkochtopf-vitaquick-premium-6-0-l-003724020904?utm_source=easymarketing-IdealoDE&utm_medium=private-network&utm_campaign=null_ong_null_Preisvergleich_sal-do_on_aff-prn_ltz-de&utm_content=390657&utm_term=50022-&emid=6960e4c28fd7e6b46701e423