hayalperest2310 bebeklianneee annem yaptırdı eskisi gibi çok ataklı geçmiyor birde sürekli ağrımıyor bende de migren var bende düşüyorum emzirdiğim için kaldı
kbrbrgl bebeklianneee ben yaptırdım 2 defa çok faydasını gördüm ama şöyle normal alnıma göz çevreme yaptırdım bir iki iğne de şakaklarıma doğru yaptı dr. 6 ay sürüyor zaten etkisi bende işe yaradı yani çok şükür tekrar yaptırmayı düşünüyorum. Umarım size de faydası olur 🙏
bebeklianneee Dayanamıyorum ilaçlar artık etkisiz ve çok zararlı yaptıranlar lütfen yorum yapar mı veya tanıdığı yapan
alikaspain bebeklianneee evet ben defalarca yaptirdim hiç işe yaramadı. Ağır migrenim vardı şimdi beyin cerrahisine sibeium hap verdi bir yıldır kullanıyorum daha iyiyim
bebeklianneee alikaspain umudum vardı ya yaptırıp memnun olan kişiler vardı doğru değil mi ya inşallah başkaları da yorum yapar
alikaspain bebeklianneee ben sağlıkçıyım algolojide yaptırdım nörolojiye yaptirdim hiçbiri fayda etmedi benim ataklarım 2 güne bir auralı migren kusmam da oluyordu belki senin hafifse bi nebze etki eder
bebeklianneee hayalperest2310 normalde fiyat aralığı nedir acaba yarın bir araştırma yapacağım konu ile ilgili detaylıca sizde sorar mısınız 🙏
kbrbrgl bebeklianneee eğitimini alıp yapabilir tabi ki. Araba için nasıl ehliyet alınıyorsa bunda da aynı uygulama var