patu Kızlar bebegım 1.5 yaşında ve sankı böyle ıkınıyormus gazı ya da tuvaletını yapıyormuş gibi nefes alıyor sürekli ama uyurken normal. Gazı yok kabız da degıl neden öyle yapıyor acaba başına gelen var mı ?