Kızlar 2 yaşında bir kızım var ateşli rahatsızlık geçiriyor 1 haftadır ateş de var tahlil verdiğimizde amilaz degeri yüksek çıktı 115 pankreasls ilgiliymis karnım ağrıyor diyor sürekli doktor da karın ağrısı varsa bakalım 3 gün sonra dedi kayınpederini pankreastan kaybettik korkuyorum bişey olur mu daha önce bu durumu yaşayan var mı