Alyehus çok geçmiş olsun sevindim sorun yaşamamanıza. Bizim bu durum bence epeydir var 18 aylıkken doktor farketti ama bence daha oncede vardı 6 aylıkken falan bile olabilir o dönem şiddetli ğpişik gecirdi pişik sonrası olabiliyor dedi doktor. Herneyse biz kendi haline bıraktık 2 yasına kdr ama açılmayınca doktorlara gittik tekrar açılması lazım beklemek sakıncalı dediler yoksa bende beklerdim ama neyse sonradan kreme ikna oldum kullandım suan 18 gün olacak 21 de kesicez tama yakındı yapısıklık üstten acılma ya basladı 2 yasından sonra 3 6 yas arası cinsel kimlik gelişiyor diye bize suan halletmemiz önerdiler