Kızım huzursuzlandı ve cekım yarıda kaldı E nabız sonuc kısmı boş ama ıstem var sonuç yok çeken gorevlıye radyasyon aldı mı dedım evet aldı dedı bu normal mı sonuç yok en azından rapor oluşmadı iptal edıldı vs yazması beklenmez mı yanlış hasta adına cekım yapılmış olabılır mı dıye korktum çünkü kızımın dozu pedıatrı protokolü olması gerekırdı ya