Herkese merhaba 3 aylık kızım var dk 2980 ge şimdi 5030 kilo bana çok zayıf geliyor dün doktor kontrölümüz vardı oda biraz zayıf dedi doğum kilosuna göre orta seviyede ama birazda fazla alsaydı iyi olurdu dedi canım çok sıkıldı ya gerçekten de zayıf sizin bebişler nasıl bu kiloda olan vardı bu ayda