Bebegim 8 aylık gecen ay il dısına cıktık 16 günlük o zamana kadar cok güzeldi beslenmesi cok istahlı cocuktu eve bi döndük cocugun istahı gitti agzını acmıyor daha tadına bakmadan bile sadece emziriyorum. Bi yogurdu güzel yiyor ama öncen böyle değildi nasıl çözbiliriz. İstahı nasıl artar