15 haftalıgım bı sorun yok şuanlık,ıkılı tarama haftamdı geldim yapmadılar tarıh geçmiş die makınelerde aynı cıkmıyo hastanelerin demekkı,perinatalojı erkek bebek olursa riskli olur dedi ama herkeste aynı olmuyo dedi,24 haftalıkken görmek istedi bide, korkuyorum,4,gebelım 1 dogum 2 kürtaj var, baska bır bölüm daha söyledi ama unuttım hap kullanıp riskli hamılelere bakan siz biliyosanız söylermisiniz? Acayıp panık oldum herşey kabul Allahtan tabii napmam lazım benım şimdi