alpaslanmom_ ya prematüre doğduğu için doğduğundan beri 30-40 kere tahlil yapılmıştır belki de daha fazla küvözde gün aşırı yapıyorlardı ben maalesef ki göremiyordum, şimdi bir iki gün öncesinden baya anlatmaya başlıyorum şöyle olacak böyle olacak diye zaten sinirinden ağlıyor kollarını tuttuğumuz için, işlem bitince bir kaç dk daha ağlıyor hemen dışarı fırlıyoruz zaten öyle öyle geçiyor :(((… doktor bizi 9.aydan sonra kontrole çağırmadı ya 12.ayda görüşürüz dedi rutin mi sizinki?