Balbulutu busebengu ben 40 dan sonra oldum muaneye gittiğimde doktor adet kanaması değil loşi kanaması demişti 1 seneye kadar adet göremezsin demişti
rabianurshn busebengu 2 ay sonra canım ama herkes de farklılık gösteriyor emzirmeyenler daha çabuk oluyor diyebiliyorum
iremnazz busebengu Benimde bebeğim 10 aylık daha olmadım emziriyorum doktorum bi sene sonunda olmazsan bi muayeneye gel demişti
uykusuzanne872 busebengu 7 ay sonra oldum o ay çok düzensiz şekilde ilerledi. Bir sonraki ay normale döndü.