Kafayı yemek üzereyim,ne çatal bıçak kaldı , içimden mutfağa girmek bile gelmiyo.
Çamaşır zaten dağ oldu.
5 yaş ve 2 yaş küçük çocuğum var…
5 gündür gram su akmiyo kombi suyu cekmiyo evin içi buz gibi .
Geçen ayda tam 12 gündür yoktu tuvalete hazır su kullandık
Tanesi 35 TL den aldığımız sulati tuvalete döktük.
Birde kullanmadığımız suyun faturası 550 TL gelmiş
2-3 aydır sadece gece 2-5 arası su veriyolar herkes uyurken.
Ben gece yarısı tatlı uykusundan kaldırıp çocuklarımı yikicam.
Ve sıkıntı su 2 üst binamda şarıl şarıl su akiyo teknik destek çağırdık bı sorun yok diyip gidiyorlar.
Bu su kesintilerinde parmağı olan kim varsa hepsinin Allah belasını versin.
Kış gününde insanlari susuzluk ve soğukla siniyorsunuz.
Salgın hastalıklar çoğalırsa sebebi bunlar net….