ozdcngz Kızlar kızımın aşı olması lazım aile sağlığı merkezine direk gidince yapıyorlar mı yoksa arıyorlar mı sizleri şu gün gelin diye ?
asii71 ozdcngz aşı kartına yazıyorlar sizde yok mu ona göre gidiyorsunuz bazen de arıyorlar aşı günlük geliyor beklemiyor gitseniz bile hemen yapmazlar gün verirler
zehrababy ozdcngz aşıya gidince bidahaki aşı zamanını yazıyorlar ve bizi aşı günü gelmeden bir hafta önce arıyorlar şu zaman aşısı var diye
eymenku ozdcngz bebeğiniz kaç aylık iki aylıkken yapılan BCG aşısının günü var onun dışında giderseniz diğer asılarda sorun olmaz gittiğiniz gün yaparlar
Betulsark Bizimki bazen arıyordu bazen mesaj atıyordu bazende karta yazıyordu. Baştan söylemişti ama Salı günleri yapıyoruz aşıları saat şuna kadar diye. Bazi aşılar sayili gekiyordu çocuğun doğum gününe göre sırayla yapiyirlardi arıyorlardı.
ozdcngz emosss__ aşı kartımı koyduğum yeri hatırlamıyorum aradım taradım bulamadım ya bakalım 20 kez aradım ama açan olmadı yine denerim 😔
emosss__ Bebeğiniz kaç aylık bir de ayın kaçında doğdu ordan bulabilirsiniz. Ayrıca e nabız dan aşı takvimini kontrol edebilirsiniz