Az önce yine bi videoda gördüm bebeklerin ses tekrarlaması Otizm belirtisi mi? Ben aaa uuu deyince hep tekrarını yapar yada kelime olarak dede derim o da söyler ama söyleyebiliyor mu diye bakmak için derim yoksa her dede dediğimde tekrarlamaz . Fısltılı kelime söylerim o da tekrarını yapar
Çok post açmaya başladım bu konuyla ilgili farklı geldiği her hareketi ve izlediklerim içime kurt gibi düşüyor