16momm Canım anneler oğlum tam iki yaşında park yatakta yatıyordu. kenarı kırılınca Montessori yatak aldık .dün gece ve bugün öğle uykusunu yeni yatakta yaptırdım ama o kadar çok zor oluyor ki sürekli kalkıyor odayı inceliyor Zıplıyor falan sizinkiler de böyle mi Allah aşkına sabrımın dibindeyim park yatakta da hemen uyumuyordu ama döne döne yatıyordu şimdi sürekli hareket halinde kaçmaya çalışıyor siz neler yapıyorsunuz nasılmayıştırıyorsunuz sakin kalıyor mu lütfen fikir verin🥹
Pamukhanim_ 16momm 7 buçuk aylıktan beri normal yatağımda uyuyor pek sorun yaşamadık ama bazen kalkar inceler uyur şuan 15 aylık
16momm talhamamy sizinki öyle mi oldu kaç aylık bebişiniz 🥹 o kadar sinirlendim ki sonra da annelik vicdan azabı duyuyorum
talhamamy 16momm bizim bayadır açık beşiği öyle yatıyor ama odasında değil yanımızda yatıyordu odasında yatmaya başladı ilk zamanlar sürekli çıkıyor oyun oynuyor felan sonra sarılıp yatırdım öyle öyle alıştı sımdı kalkmıyor ıcınde kitap okuyo
16momm talhamamy kitap da okutturmuyor atıyor ya da kapatıyor. 2 yaş ergen bebesi şu an . Umut var o zaman inşallah alışır
psikoanne Bende odasında yatırmaya başladım gündüzleri orada uyutamıyorum , hep etrafa bakıyor inceliyor , yatağın detaylarıyla falan oynuyor 😅 heves herhalde
psikoanne 16momm 7 aylık benimki biraz küçük sizin çocuğa göre , geri yatak odasında uyutuyorum gündüzleri. Akşamları hiç sıkıntımız olmuyor ama işte ister istemez çocuk dikkati çekiyor farklı bir mekan sonuçta 😊 sizin bide büyük daha çok anlıyordur
16momm Pamukhanim_ 1 yıl olmuş sizin nerdeyse benim oğlum da umarım alışır yerinde durmayı becerebilirse