presnsesinannesi Kızlar daha önce de yazdım. Prematüre bebeğim var. Şuan düzeltilmiş 1.5 aylık normal 4 aylık oldu. Kusmalari vardı ama son üç haftadır şiddetlendi fışkırarak kusuyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Sürekli doktora götürüyorum testler yapıldı temiz çıktı. Dün doktor gastrotuss verdi ama hastanede gaviscon kullanıyorlardı. Bugün gastrotuss a başladık ama kullanan var mı aranızda hiç? İyileşme oldu mu bebeğinizde?
2025mucizem presnsesinannesi bizde prematureyiz besin alerjimiz var reflumuz var gaviscon kulnyrm hafif etki etti diyeblrm baszen çok kusuyor bazen az kusuyor her beslnme sonrası, 10 dakika dikntutmaya çalışıyorum bende sizin dediğiniz ilacı merak edyrm
biricik9 presnsesinannesi bende erken doğum yaptım 4 aylıkdi felandı başladı reflü doktor ilaç yazarım ama ilaç bitirmiyor sadece azaltıyor bence gerek yok ilaca zamanla düzelir dedi boşuna ilaç kullanmasın dedi bizde uygun gördük yaz zamanıydı ayda 2 bazen 3 defa halı yıkadım balkonda çok şükür geçti yani ne zaman geçti 10 veya 11 aylık oldu geçti çok şükür her meme veya mamadan sonra gazını çıkarttırdım öyle yani
presnsesinannesi dilos53 Anladım. Kuvezde iken de kusmalar vardı ama normal kusma gaz çıkarırken atıyordu. Ama son haftalarda şiddetlendi reflusu var ama fışkırarak kusuyor günde bir iki kez. Midesinde birşey kalmayana kadar en azından o gitsin suanlik istiyorum
dilos53 presnsesinannesi canim benimde öyleydi burnundan fışkırıyordu kusması ödüm kopuyordu ama baya aza inmişti öyle dolu dolu kusmuyordu
presnsesinannesi 2025mucizem gastroenteroloji doktoruna gitmiştim geçen gün. O da gastrotuss baby kusmayı engeller dedi. Ama ben ne zaman versem normalin dışında da daha çok kusturdu. Gavisconu hastanede kullanmislardi o yüzden o aklımda kaldı. Ama şuan birşey kullanmıyorum. Mamasını değiştirdim golden goata geçtim o biraz rahatlattı. Kusmayı gözle görülür bir şekilde azalltti. Şuan hiç bir ilaç kullanmıyorum. Ben de kusmaya neden olacak aklıma gelen herşeyi ortadan kaldırmaya çalışıyorum ama bazen olmayınca olmuyor. Bebeklerimiz reflülü ve zamanla geçer inşallah 🤲🏻
senerse presnsesinannesi ben gastrotus kullandım bebeğim içmek istemedi sonra gaviscon ınfant var toz halinde mamalara katılıyor ona geçtik bide reflü maması çok iyi geldi aptamil ar kullanıyordum ama son haberden sonra napcam bilmiyorum
presnsesinannesi senerse kilo alımları nasıl? Yavaş yavaş bırakabilirsiniz bence reflü mamasını golden goat ya da evolvia deneyebilirsiniz hipp de olur ay olarak büyükmüş
sancarefeumutali Bizde kullandık hatta motis diye bir şurup var onuda kullandık geçmedi,ekmgidaya başlayınca duzleir dediler az az düzeldi şimdi 8 aylık diş çıkarmaya başladı gene kusma arttı bu reflü çok uğraştırıcı bir şey yaa
presnsesinannesi sancarefeumutali yaa baya uzun sürmüş. Allah yardımcımız olsun valla ya 🤲🏻 bende ne yapacağım şaşırdım
senerse presnsesinannesi kilo alımı düşük ama iştahsız bir bebek reflü sıkıntısı devam ediyor bizim o yüzden devam edeceğiz bir müddet daha ek gıdayı da yemiyor öğürüp duruyor
presnsesinannesi senerse çok zor bir süreç. Benim kızımin da reflüsü vardı 6 yaşında şuan. 5 yaşında iken yemesi düzene girdi. Zayıftı zaten sürekli. Ama 5 yaşında kreşte oturmuştu beslenmesi. Hava kapalı olsa iştahı giden bir çocuktu. şuan bebeğimin de reflusu var bakalım. Ek gıda süreci nasıl olacak. Bir beslenme terapistinden ben de destek almak istiyorum o dönemde.