Selam kızlar 2 aylık bebeğim var 1. Sınıfa giden bi oğlum var sırayla evdeki herkes hastalandı bebeğimde bundan etkilendi tabiki ve soğuk algılımı gibi bi durum olmuştu Dr gittik bolca emzir burnunu temiz tut dedi hafifte öksürüğü var ama son 3 gündür seside kısıldı sizce ne yapmalıyım Dr gittim iki defa birşey yapmadı cumagünüde aşısı var etkiler mi bu fikirleriniz neler