Ya bilen bilir ben bişeyler yapınca hep burada fikir amaçlı paylaşırım çünkü böyle zamanlarda bende buradan çok fikir alıyorum o yüzden kendi hazırlığımı da sizlere sunmak isterim.
2-3 haftaya oğlum inşallah sünnet oluyor (17 aylık olacak) ben düğüne karşıyım o yüzden annemin evinde mevlüt okutacağız. İyileştikten bi kaç hafta sonra yapmaya karar verdik.
Paylaşacağım herşeyi trendyoldan aldım 3500 tl gibi bişey tuttu.
Tabi ki anne olarak gelinlik niyetine bembeyaz giyineceğim😂 oğluma da bu şekilde bi takım aldık.
Elbise:750 tl
Ayakkabı:650tl
Başörtü:250 tl
Takım:775tl(annem aldı bunu 3 bine dahil değil)

Hediyelik olarak küçük karton poşetler aldım. İçine mutfak el havlusu ve küçük cam kaseler içine badem şekeri koyup tülle saracağız kaseyi. Kutu üstüne de kurdele ve sticker aldım.
Kutular:408tl
Havlular:850 tl(30 adet)
Kurdele:130tl
Sticker:100tl
