Merhana hanımlar kızım 3 buçuk yaşında, dışarıda bir yere götürdüğmde ya da arkadaşlarıma gittiğimde istediği şeyi yapmayınca ağlamaya bağırmaya başlıyor, çikolata istiyor daha sonra gideceğiz diyorum ağlamaya kızmaya başlıyor, bu durumdan dolayı etraftan utanıyorum bazen çoçuğaöı söz geçiremiyorum diyorum, bazı anneler dışarıda çoçuğa anlatıypr durumu çocuk susuyor, üzülüyorum bu duruma normal mi