bihterziyagil__ uyanık kaldığı süre içinde sürekli eğitici aktivite mümkün değil bence. Onun için her şey yeni ve her gördüğü şey faydalı aslında. Ben mutfakta şarkı söyleyerek yemek yapyorum ya da birlikte süpürge yapıyoruz. Sonuçta annesi ile vakit geçiriyor ve ona en iyi gelen şeyin başında geliyor🫠
Ben kendi başına da oynamasını ya da odada tek kalmasına alışsın istiyorum ki ilerleyen günlerde zorlanmayalım. Sonuçta anne olarak ne kadar iyiysek bebeğe o kadar iyi bakabiliriz.