Benim kızım atopik derma yani alerjik bir bebek. Doktor takibiyle 6. Ayda üç gün kuralıyla ilerledik. Ben not kağıdını buzdolabına astım her 3. Günün sonunda yedirdiğim şeylerin sonucunu yazdım. Mesela bacak aradı kızarıklık döküntü gibi.
Doktorumuz önce sebzeler sonra meyveler daha sonra da yoğurt ve yumurta sarısı dedi. Biz kabak, havuç, tatlı patates, kereviz, pancar, avakado bunlarla gittim. Sonra elma armut muz ve sonra yumurta sarısı ve yoğurt şimdi bu yedirdiklerimi karıştırıyorum.
Buharda haşladım vitamini girmiyormuş. Cam rende ile de çatalla ezdim. Rondo kullanmıyorum tanecikliye alışsın diye. İçine de mutlaka bir çay kaşığı zeytin yağı. Ama tabi böyle yemiyorlar bazen iki çay kaşığı bazen üç bu şekilde ilerledik