MyDarlingSon üst kısmı masif ahşap mı çok hoşmuş nerden üniteniz? Ben olsam bitki, çerçeve fotoğraf ve şu meşhur yuvarlak turuncu lambalardan koyarım. Çok ıncık cıncık minik biblo vs sevmiyorum hem kalabalık yapıyor hem de kim tek tek tozunu alacak 😅