Herkese merhaba. Bebeğim uykuya emerek dalıyor ve geceleri de çok sık uyanıyor bu sebeple. Gece meme ağzına girene kadar çok ağlıyor geceleri emzirmeyi kesmek ve gündüz de uykuya memeyle geçmesini kesmek istiyorum. Ocak sonu 1 yaşına girecek. Nasıl yaptınız çok hırçınlaşıyor çekiniyorum açıkçası neler yaptınız başarabilir miyim diye düşünüyorum zor geliyor ama artık çok yoruldum alıp koymaktan sırt ağrılarım çoğaldı 😢ve uyku kalitemiz ne onun ne benim yok bu durum beni yoruyor