Bebeğim çok ıkınıyor zorlanıyor bazen normal kaka yapıyor bazende böyle poposuna yapışıyor kaka katı gibi çyle yapıyor anlayamıyorum bir mamayı değiltir probiyotik mama kullan dedi de bilemedim ne kullansam başına gelen varmı siz ne kullandınız yada hunsüreçte naptınız