yagizsmom Kızlar herhangi bir şey sürüyor musunuz yara izinin gitmesi için? Benim yapıştırma yapıldı ama hala kırmızı duruyor 7 ay oldu
Dmt-01 yagizsmom 6 yıl oldu sezaryen olalı şuan hiç iz yok diyebilirm çok dikkatli bakmak lazım izi görmek için.ama kaç yıldır böyle hatırlamıyorum:)
atakussannesi yagizsmom ten rengiyle alakalı olanilir mi acaba ? Benim teniz buğday ve beyaz kızarıklık arası bi şekilde duruyor orada
yagizsmom canbartuuu hiç sevmiyorum bakamıyorum bile vücuduma artık valla işe yarayan birşey var mu acaba
yagizsmom Dmt-01 ay 6 yıl çok uzun süre 😂 inşallah bizim de sizin gibi geçer gider iz kalanları duydum acaba hiç birşey sürdünüz mü
Dmt-01 yagizsmom nemlendirici krem bile sürmedim valla.doktorumun eli iyiydi ama bi arkadaşımda aynı doktorda benden iki hafta önce doğum yaptı ondada hiç iz yok gibi
yagizsmom kabakcekirdegi araştırdım biraz siz söyleyince baya olumlu yorum var deneyeceğim çok teşekkürler
atakussannesi yagizsmom evett ama ileride geçecektir o beyaz tenlilerde çizgi beyazımsı ve yokmul gibi duruyor myle arkadaşlarım var çünkü. Sizinki daha çok yeni
tubitas yagizsmom Contractubex kullanıyorum 2 ay oldu sezaryen olalı şu an hala kırmızı ama zamanla geçirdiğini söylüyorlar pek umudum yok ama denemekte fayda var diyerek sürüyorum 🤗
tubitas yagizsmom ama doktorum, sarı kantaron yağı sür zamanla rengini açar demişti bu bilgiyi de iliştirmiş olayım ☺️
seros3535 yagizsmom 12 ay olcak hala şiş ve kırmızı ne yaptıysam fayda etmedi doktora da gittim herşey normal diyor