hazal3421 sabah 8 akşam 6 saatleri arasında çalışıyor demek istemiş ☺️ benim eşim yaşadığımız yere yakın bi fabrikada çalışıyor normal bir işçi olarak. Maaşı asgari ücrete göre gayet iyi tabi ki çok şükür. Bu tarz işler olabilir. Marketler falan bile asgari ücretin üstünde maaş veriyorlar iş yükü ağır tabi ama bence erkek için gayet çalışılabilir. Vardiyalı oluyor bahsettiğim işler tabi. Memur gibi sabit saat olsun hafta sonu tatil olsun vs diyorsanız orasını bilemiyorum. İş imkanları da yaşanılan yere göre değişiklik gösteriyor ve bu devirde işsiz kalmak çok çok zor Allah yardımcınız olsun.