Deletedmom_289 Hiç anlam veremiyorum içinde kabartma tozu karbonat da yok her yapmamda böyle kabarıyor. Muhtemelen misafire yapıldığını anladı
Niyesordunbucevabi Deletedmom_289 İstemsizce güldüm yorumunuza 🤭 bence kullandığınız malzeme fırın kabına küçük geliyor
Rabiiul Deletedmom_289 soda fazla olabilir birde çok yukarı koymuş gibisniz ben biraz aşağı koyuyorum çok fazla da açmıyorum ısısını ortası bembeyaz üstü hemen kızarmış ya altını kısın ya tepsi kısmını alta alın
princessmom_ Deletedmom_289 jsjsjsjs çok güldüm üstü pişmiş içi çiğ gibi görünüyor alt kısma koyun soda koyduydanız az koyun 🤭
alinmom Deletedmom_289 Yanardağ gibi bir görüntüsü var. 🫢Umarım alt kısmınada kızarttınız. Dilimleyip fırına verin bu şekilde orantısız kabarmaz. Ellerinize sağlık. 🌸
3kedili2bebekli Deletedmom_289 ben sırf şu görüntü için anneme yaptiriyorum böreği bayılıyorum böyle kek gibi kabarak boreklere nedense daha güzel daha lezzetli oluyor bence
Deletedmom_289 princessmom_ canım çıkardım içi pişmiş soda koymadım yediler ve beğeniler de böyle kabarması hoş görüntü olmuyor
Lolik Deletedmom_289 kabarmasında sorun yok çıkarınca sönüyor zaten , sizin sorun kabarma değil orantısız pişirme. Üstü pişmiş altı çiğ kalmış duruyor. Alta alın ve tek alt pişirmeyi açın.
Rabiiul Deletedmom_289 alt katta mı pişiriyorsunuz ? Çok üstte gözüküyor çünkü ben ortaya veya bir tık alt kata alıyorum hiç kabarma olmadı