Bebeğim 3. Aydan beri emmek istemiyor . Silikon uçla aliuordu artık onuda almıyor . Sadece uykuya daldığında emziriyorum oda çok az . Farkedince bırakıyor . Çok yorucu bi süreç böyle . Ne yapabilirim ne yapmam lazım yardımcı olurmusunuz . 2 aydır çok yoruldum 😥🥲🥲