Kızlar merhaba kızım 11 aylık yavaş yavaş yürümeye başlıyor. Malum kış o sebeple nasıl bir ayakkabı almam gerekiyor bilemedim. Vicco baktım ama standart modelleri çok yazlık geldi. Daha kışlık olanlarda ağır olur yürüyemez diye düşündürdü. Nasıl bir ayakkabı alabilirim var mı bebeği yeni yürüyen, kışlık ayakkabı alıp memnun kalan bu dönemde. Yardımcı olursanız çok sevinirim, şimdiden çok teşekkürler