Devlet bu riske girmiyor,özelde gittiğinizde başladığınız doktor size %100normal doğum garantisi veriyo bu vaadi yapıyosa gitmeyin derim,son aylara kadar hiçbir şey belli olmuyo ve doktor bazı sebeplerden dolayı yeniden sezeryan yapabiliyo,bi arkadaşım bunu yaşadı