tubii94 Sezerss meraba çok geçmiş olsun bizim bademcik ve kulakta bir sıkıntı yok az horlama dışında gece birşey yok bende o yüzden çok ikileme düştüm teşekkür ederim yorum için
slhknr tubii94 bana büyük ama ameliyat düzeyinde değil demişti geçen yıl bu zamanlar doktor. Ama bundan 4-5 ay sonra uyku apnesi tarzı durumlari başladı doktora biz alerji testi için gitmiştik geniz eti için değil. Kendim hemsireyim bir gün videosunu çektim KBB doktoruna gösterdim oda bir ilaç verdi ama ameliyat iyi olur demişti kötü gözüküyor demişti muayeneye etmedi ama tabi videodan sadece. Onun verdiğini kullanmadık malesef burna sıkmalı idi yaptırmadı oğlum. Çörek otunu da ilk etapta işe yaramıyor diye düşünmüştüm yalan yok bir noktadan sonra bağışıklık için vermeye devam ettim. Ama inanın son 15-20 gündür gözle görülür bir düzelme var. İlk etkisi hastalik döneminde tikaniyordu artık horlama oluyordu sadece. Son 1 haftadır da ağzı kapalı uyuyor. Bakın asla ağzı kapalı uyuyamazdi ki şu an burun akıntısı var ona rağmen. Kreş e gidiyor yani burun hiç düzelmiyor. Yani tavsiye ederim zararı olmaz diye düşünüyorum doktorlar da tavsiye ediyor. Instagram doktor annenintavsiyeleri var onun öne çıkanları da sabit var sanırım Udi hindi yağı içinde iyi diyorlar ama onu kullanmadm
tubii94 slhknr anladım Allah razı olsun uzun süzen yazmışsınız bende yeniden devam edeyim o zaman evet bir çok doktorda gördüm bende ama zarar gelir mi korkusundan devam edemedim inşallah daha da iyi olur yavrunuz
slhknr tubii94 mümkün olduğunca düzenli kullanıyorum günlük bir tatlı kaşığı bitirince ara veriyorum.
slhknr tubii94 umarım sizde görürsunuz faydasını daha yaşı küçük deneyin birşey kaybetmezsiniz hiç birşey olmazsa bağışıklığı kuvvetlenir 🤲🏻
dedimolabilirr tubii94 bizim doktorumuz 7 yaşından önce yapmam dedi. Ki bizim ağız açık uyuma, horlama, çok sık hastalanma, burun tıkanıklığı vs çok zor geçiyor.. ama bu sene 7ye giriyor artık inşallah aradan çıkartacağız.
tubii94 dedimolabilirr 7 yaşında sonra küçülüyormuş diye okudum birkaç yerde her doktor ayrı bişry söylüyor inanın kafam Allak bulmak oldu Allah şifa versin sizede
dedimolabilirr tubii94 yok canım küçülmüyor bizim hala aynı çok rahatsız ediyor. Birde 5 yaşına kadar (3 yaşından beri kreşe gidiyor) çok hasta olurdu ağır atlatırdık hep kilo da çok alamazdı falan 5 yaşından sonra inanılmaz toparlandı çok güzel kilo aldı hastalıklara karşı bağışıklığı güçlendi diye düşündüm ama şimdi 7ye girecek yine okullar açıldığından beri hastayız 🥲 yani bi kaç sene rahatladık ama başa sardık aldırmadan olmuyormuş bende onu anladım..
_mom10 tubii94 öncelikle çok geçmiş olsun biz de aynı dertten muzdaripiz.. hangi ilacı verdi doktor acaba?
_mom10 tubii94 teşekkür ederim cevabınız için bizede once air diye toz kaşe verdi ve burun spreyi toz olan sinirlilik ve huysuzluk vs yapıyormuş ve çok uzun kullanacak üzülüyorum ben de ..
tubii94 _mom10 evet inanın ben 2 aydır uğraşıyorum bir çözüme varamadım sürekli ilaç kullansın istemiyorum ama çok araştırıldım sordum bişey bulamadım yapacak paketli gıda sü ürünleri kesin diyorlar zaten süt içmiyor kızım ama paketli gıda sınırlı diğer şeylere uyanmıyorum diyet olarak yiyeceği bişey kalmıyor çünkü
_mom10 tubii94 aynı durumdayız inanın .. süt sevmez vermem de zaten .. Allah’a şükür paketli gıda çok çok nadir hatta çikolata hiç sevmez .. organik beslerim .. meyveleri bahçeden kendi mevsiminde yer koparır .. bilmiyorum nereye kadar gidecek bu durum .. Hatat kalitemiz sıfır .. uykuya zor dalıyor dalsa uyanıyor .. bütün gün tıkalı burunla geziyor.. her ay bi hastalık of offf
Noname21 tubii94 bana burun tıkanıklığı alerji ve geniş Eti deme bende de var kızımda da var aöa görümcemin cocugu 17 yasında geçen sene ameliyat ettiler burun ameliyatları sonrası biraz zor ı yüzden birsz ergenken daha iyi olur bunun şişme ödem tampon dikiş süreleri var elini atmayacak ağrır yani bence burun spreyleri alerji ilaçları ile gidebildiğiniz yere kadar gidin
tubii94 Noname21 yan etkis olur mu çvpupa uzun süreli bu ilaçları kullanmak hiç rahatlama dönemi olmaz mı büyüyene kadar çocuk
Noname21 tubii94 yani bir kere toza dikkat ereceksiniz sensetik oyun hamurları kokulu şeyler peluş oyuncaklar tüylü battaniyeler tetikliyor Burun spreyi uzun kullanımda kortizonlu değil ise veriyorlar işte mesela biz alerji için şurupta kullanıyoruz çörekotu yağını öneriyorlar
tubii94 _mom10 Allah şifa versin evlatlarımıza bizlere de sabır .. kaç gündür iyiydi bugün balgamlı öksürükten uyuyamıyor atamıyorda kendi gene uykusuz geceler başladı