Merhaba uyku eğitimi alan annelerin yardımına ihtiyacım var 10 aylık bebegime uyku egitimi vermeye çalısıyorum ama uyanıklık süresini tam oturtamadım mesela bebegimin ayına göre üç saat uyanıklık süresi varsa üç saat dolunca mı yataga koymalıym nasıl ayarlıyorsunuz 10 dk önce koysamda saatinde koysamda saatini aşıyor denk getiremiyorum süre uzayınca uyanıklık uzuyor mu yataga koyunca bitiyor mu bilgisi olanlar dönüş yapar mi şimdiden teşekkür ederim