guhoglu Selam anneler, Bebeğim 12 aylık oldu ama daha dişler hala yok 🥲 alt dişlerinde yerleri belli şişkinlikte var. Bizim gibi geç çıkaran oldu mu, altında yatan bir sebep var mıydı, ne zaman çıktı dişleri bebişlerinizin
queen352 guhoglu benim kızım yeni çıkarıyorr 10,5 aylık suan bizde hep doktora soruyorduk 18. Aya kadar normal sizde geç çıkarmışsınızdır falan demişti
Tugcebb guhoglu biz 13. Aydan sonra çıkardık. Doktorumuz kemik gelişimiyle alakalı olmadığını, gelişiminin gayet güzel olduğunu, dişin daha çok genetiğe baktığını söylemişti 1 yaşında.
guhoglu kurabiyeee d vitaminine bakıldı hatta doktor devam etmeyin dedi değerleri çok iyi yükselmiş. 4 dişi beraber çıkartacak muhtemelen hatta üstler daha önce gelecek gibi duruyor dedi dün kontrolümüz vardı. Gelecekler inşallah 🙏☺️