Kızlar kızımın influenza testi pozitif. 40’ı geçen ateşi var. Carpol dolven dönüşümlü ver dedi doktor ama carpola hiçbir şekilde tepki vermiyor ateş. Dolven de düşüremiyor ama az da olsa azaltıyor. Sonra geri çıkıyor.Ben hep dolven verebilir miyim 6 saatte bir?Bilgisi olan var mı?Dönüşümlü mü vermem lazım illa?