Geçenlerde kızıma tomografı çekmek zorunda kaldık o an için çok kaygılıydım sonradan felaket bır karar vermısım gıbı sonuçlarını okudum o kadar kaygılıyım kı ya yanlış hasta cekımı yapıldıysa çocuk protokolü uygulanmadıysa dıye kemdımı yıyorum çocuğuma bakınca çok uzuluyorum acilde cekıldı ve isim sorulmadı o an kı stresten fark etmedim bıle ama tek hasta Bız olabılırız fakat nu benı rahatlatmıyor ben resmen korkudan mahvoldum