mombabe kitap oyuncak da bana mantıklı gelmiyor. Emiyor veya mama içiyorsa zaten iştahlı olmaması normal. 16 aylık bebeğin yememesini çok kafaya takmayın. Sofraya birlikte oturun, mama sandalyesi, sandalye, yer sofrası hangisini seviyorsa orada yemeyi tercih edin