Kızım 6 ay 1 günlük 3. Ayında yere koyduk mu düz basan sert basan cocuk 6. Ayında asla basmıyor poşet gibi bırakıyor kendini ayakkarını kullanmak istemiyor dik asla oturamıyor illa bi tarafa yıgılıp oturuyor ya 3. Ayında resmen yürüyecek derdik şimdi basmak istemiyor kırıyor bacaklarını kalça ultrasonu icin bacaklarına bakılıyor mesela radyolojik olarak bsie yok dendi sorun olsa görünürdü heralde karın üstü durduğunda kafasını dimdik tutardı şimdi yüzünü yere yapıştırıyor kollarını geride tutuyor kollarından destek almayıncada yüz üstü bırakıyor öyle duruyor asla böyle değildi ay büydükçe tembelleşti mi başına gelen varmı artık can sıkıcı duruma geldi