ipeklim mesleğiniz iyi işiniz iyi bu fırsatı bırakmayın bence çocuğunuza güzel bir gelecek sunmak için bir yandan birikim de yaparsınız. Evet belki bu zamanlar bir daha geri gelmeyecek ama hepsi onların geleceği için. Yarın öbür gün bir kursa vermek isteseniz para tatile götürmek isteseniz para vsvs parasız bir şey yapamazsınız daha güzel daha kaliteli vakit için de para gerekiyor ben bu şekilde bakıyorum , benim şartlarım iyi olsaydı bırakmazdım işimi