Devlette gittiğiniz doktorun bu tahllleri istemesi gerekir. Bir de devlette de benim bildiğim tek seferde hepsine bakamıyorlar, devlet ödeme limitinden dolayı. 10 tahlik için 3 kere gitmeniz gerekebilir.
Siz hastanede özel bir doktora gittiyseniz belki başka hastane veya laboratuvara gidin demek istemiş olabilir. Sağlık ıcağında da hastane ile aynı durum. Ordaki doktorun tahlilleri istemesi gerekir. Bazen doktorlar da başka doktorun tahlillerini yapmak istemiyor. Bi şansınızı deneyin tabi de bu arada daha uygun laboratuvar bakabilirsiniz.