Kızlar bebeğim prematüre bebek 3ay 23günlük 2aylık sayılıyor normalde ben grip oldum evden çıkmadn nasl olduysam sonra bebeğime bulaştı öncesinde buLaşmasın diye maskeyle dolaşıyordum öksürüp duruyorum birde ama bebeğimede bulaştı burnu tıkalı hep emmesi fln azaldı 90ml içen bebek 30ml zor içti burnu serum fizyolojikle temizliyorum ztn hep gece uyurken özellikle çok tıkanıyor burnu nefes alamıyor sesler geliyor burnundan ve öksürüyor o da ne yapmalıyım bilen varmı sabah acile götüreceğim zaten de yinede sorayım dedim