Bebeğim 5 aylık öksürük şikayetiyle gittim rsv testi pozitif çıktı hava verildi solunum rahatlaması için iğne yapıldı eve gönderdiler kontrole gidicem tekrar ama burnu falanda tıkanıyo bazen aşırı öksürük tutuyo bu durum ne kadar sürer başından geçen var mı