Herkese Merhabaaa sevgili anneler
Ben daha yeni doğum yaptım. Bebişim 2 ay 7 günlük 65 kilo hamile kalıp 83 kilo ile doğuma gittim.Minyon bir vücut yapım olduğu için çok fazla ödem tuttum ve çok erken aylarda başlamıştı. İlk 1-1.5 ayda 8 kilo gitti. 75 -76 kilolardayim şu an anne sütü ile emziriyorum bebişimi şu ana kadar çok şükür ekstra bı mama veya destek almam gerekmedi. Ne kadwr süre sonra kilo veririm veya ne yapmam gerekiyor bana akıl verir misiniz? Diyet yapmak sütu kesebilirmis,doktor önermedi. Geç saatte yemelerim yok, süt yapacak şeyler tüketiyorum sadece ben o eski ben değilim. İstesem yediklerime dikkat edip veririm ama illa ki aç kalma sürelerim olacak. O zaman da sütüm kesilir diye korkuyorum.O hareketli insan gitti, yaşlı teyze geldi.kemiklerim, bileklerim ağrıyor. Çok güçsüzum sanki. Çocuğumu tutamayacakmisim gibi geliyor. Yere oturup yerden kalkamıyorum geçiyor mu bunlar. Eski beni özledim şimdiden ama 🥹🫣 ama kızımı da çok seviyorum ❤️