Kızlar oğlum 2 yaşında ve ayakta sallayarak uyuyor. Şu an hamileyim ve artık zorlaşıyor baya. Bebiş gelmeden yavaş yavaş sallamayı bırakmak istiyorum.
Aranızda önce ayakta sallayarak uyutan ve sonra bırakabilmiş anneler var mı?
Bunun en güzel yöntemi ne mesela? Çok ağlatmadan.
Ne kadar sürdü bırakmanız?